ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

"هیچی" بد شده

حالم....

حالم این روز ها اصلا اصلا خوب نیست

یک نقطه آبی مایل به خاکستری توی وجودم دارد میگوید"تو وجوج نیستی...تو جودی هم نیستی...تو....تو هیچی نیستی.ولی حالت بده"

راست می گوید.این را خیلی بهتر از همیشه می فهمم.حال "هیچی"خوب نیست.نقطه آبی مایل به خاکستری قبلا ها آبی روشن بود.چشم هایم قبلا ها شبیه به آن شکلات های کروی بودند که برق می زدند.اما حالا همه چیز بخاطر "هیچی"دارد بد می شود.وسواسی شده ام و همه چیز هایی را که مربوط به "هیچی"است را شسته ام.همه چیز را آب کشیده ام.برنامه های اجتماعی گوشی ام را،عکس هایش را،صدا هایش را و حتی مخاطبینش را از یک صافی عبور داده ام،پتو هایم را،قالیچه ام را و همه و همه را.ولی...هنوز هم حالم خوب نیست.مامان می گوید دارم بدتر میشوم...میگوید هرچه بزرگتر میشوم بدتر میشوم.ولی...ولی من نمی خواستم بد باشم،من فقط میخواستم خودم باشم و حالا می بینیم"خود"یک "هیچی"چقدر بد است.

دوستانم را دارم از صافی عبور میدهم.با بلاک کردنشان و با آنهایی که حالم را بد میکرده اند قطع رابطه کرده ام.ولی...چرا حالم خوب نمی شود؟من که دارم نماز هایم را هم میخوانم پس چرا خوب نمی شوم؟

آه...مادرم...خواهرم...دوستانم و همه کسانی که دارید "خودم"را میبینید،ببخشید که بد هستم.ببخشیدکه هی دارم بدتر میشوم.ببخشید که داد میزنم،ببخشید...فقط مرا ببخشید.باشد؟

  • وجوج جیم

نظرات  (۶)

  • دختر خوب
  • چه خوب که کلی دوستم اینجا پیدا کردی...با گوشی میخونمت ولی ببخشبد  دیر به دیر نظر میزنم...
    بیان خوبه!راضی ازش؟!
    پاسخ:
    بهبه زری خانوم گل
    چه عجب سری زدی
    ببخشید که نمیام وبت چون باز نمیشه برام
    بیان هم خوبه و حتی بهتر از بلاگفاست.به نظرم توام بیا اینجا
  • شایان
  • فسیل نبودن برام کافیه با بچه گفتن مفتخرم کردید!
    پاسخ:
    خوشحال باش پس
  • شایان
  • انقدم فسیل نیستما..هیجده سال و هفت ماه و بیست و هفت روز بیشتر نیستم!
    پاسخ:
    پس بچه ای
  • شایان
  • برو بچه تو کی نوجوان شدی ما نفهمیدیم؟ بچه شونزدهساله ..خخخخ

    با اون الهه ام تو فقط تایید کن

    پاسخ:
    دست شما درد نکنه.خیلی ممنون که احساس صندوق پست رو در من پرورش دادی
    به جای الهه:ببخشید بابابزرگ عزیز...نمیدونستیم نباید در محضر فسیلی چون شما سن خود را نطق کنیم!
  • شایان
  • خوبی و بدی فقط یه معیار نسبیه که بقیه از میزان نفعی که بهشون میرسونی بهت نسبت میدن. به نظر من آدم باید دنباله خودش شدن باشه.
    پاسخ:
    نمیدونم ولی خودمون بودن به نظرم یه نیازه
    دنیا محتاج خودمونه
    همین!
  • پوکاهانتس
  • به دوره ی جدید دنیای نوجوانانه خوش آمدین :)
    پاسخ:
    بله جدید و البته حرص درار
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی