ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

نه خب بیا یک کمی هم منطقی باشیم [وجوج]جان!هیچکس غیر از تو نمی تواند "دارت"را یک ورزش پرتحرک بداند و با آهنگ"عید اومد بهار اومد"گروه آریان برقصد و هی هر هفته چند کتاب از کتابخانه بگیرد و فقط یکی شان را بخواند و تازه کلی هم جریمه بدهد!هیچکس غیر از تو نمی تواند با "نازنین مریم" اشک بریزد و همزمان یکی را دوست داشته باشد و هی اذیتش کند.باور کن هیچکس مثل تو هزار تا دوست ندارد که هیچکدامشان نتوانند از آن صمیمی های فابریک باشند.هیچکس اندازه تو حرف های عمیق وگریه دار توی دلش نگه نمی دارد در حالی که به یک جک بیمزه می خندد.تو رو خداااا این را بفهم که هیچ بشری روزی چهارصد بار صفحه وبلاگ خودش را باز نمی کند و بخواند.

 پس مطمئن باش هیچکس مثل تو نمی تواند درکت کند.[وجوج]جان قول بده این را باور کنی!

  • وجوج جیم

نظرات  (۵)

  • مستر من
  • بقیه رو نمیخوام واردش بشم
    ولی اینکه روزی هزار بار صحه وبلاگ رو رفرش کردن تخصص چندین ساله خودمه
    یعنی اصن من که مینویسم تا چند هفته فقط نوشته های خودمو رو رشک می ورزم..خخخ
    پاسخ:
    سلام همنوع...خدا قوت
  • عبور ماه در شب حکومت نظامی
  • نوشته هاتو میادومیادو میاد...

    میشینه توی دل................................................

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    هرچه از دل برآید بردل نشیند دیگه.نه؟
  • پوکاهانتس
  • هیچکس اینقدر مثل تو قشنگ نمی نویسد :)
    پاسخ:
    ممنون الی عزیز:)
    ولی میدونی چیه؟من یه هدف بزرگتر دارم.اینا پیش نویسهای اون هدفن:)
  • علی عاملی
  • باقی صفات مذکور رو نمیدونم٫ باید فکر کنم٫ حسش نیست٫ ولی من کار آخر رو میکنم. [وجوج] جان باور نکن٫ شر و ور میگه :))
    پاسخ:
    باور نکنم؟
    چرا؟
    من یه دیوونم و از این راضیم:)چه باور کنم و چه نه خوشحالم.خوشحااال
  • amirreza mahabadi
  • سلام خوشحال میشم با هم دیگه تبادل لینک کنیم

    شما لینک وبلاگ منو در وبلاگتون بزارید بعد به من یه پیام بدید تا لینک شما رو هم بزارم

    ضرر نمیکنید وبلاگ من روزانه بالای12000 بازدیدکننده داره

    خیلی ممنون میشم لینک وبلاگمو در وبلاگتون ببینم
    پاسخ:
    ممنونم ولی مرسی من نمیخوام زیاد شلوغ بشه اینجا
    همینطوری بهتره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی