ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

به قول لیلامون"خوش اندام"!

هروقت به"سین جان" چیزی تعارف میکنم میگوید:"مرسی رژیمم،چاق میشم"دایره چیز های تعارفی می تواند از پیتزای معلق در روغن باشد تا کلم بروکلی؛در هرصورت برایش فرقی ندارد و می گوید"باید به فکر تناسب اندامم باشم"!دیروز توی مدرسه بهش سیب تعارف کردم  و او با گفتن "مرسی نمیخورم"مرا کشان کشان برد به چهار ماه پیشم که جان میکندم تا دوکیلو کالری بسوزانم.راستی چه شد که بیخیال این رژیم های کلیشه ای دخترانه شدم؟چه شد که به خودم فهماندم که خوبم و اگر هم چاق و بیریخت و خیکی بشوم باز هم خوبم و این به هیچ کس ربطی ندارد؟چه اتفاقی توی خودم افتاد که از خودم راضی شدم؟راستش خیلی مذخرف بود که من شکلات و شیرکاکائو ته دیگ نخورم که یکوقت سانتی متری،میلی متری،نانو متری به دور شکمم اضافه نشود.بعد آخرش هم آن مانتو های گل گلی بهم نخورند و من سرشکسته از اتاق پرو بیایم بیرون و اندکی هم به این فکر نیافتم که شاید مشکل از مانتو ها یا خیاط هایشان باشد اصلا!شاید آستین هایی که آنها میدوزند بلندند یا مثلا مانتوهایشان کوتاه است،شاید حتی چشم خیاطشان چپ بوده!

+از خودم راضیم و به شما هم پیشنهاد میکنم از خودتان راضی باشید.

  • وجوج جیم

نظرات  (۴)

  • شایان
  • مزخرف رو اشتباه نوشتی..19
    خیلی هم شکمویی....حیف اینجا شکلک نداره وگرنه اونی که زیون در میاوورد رو برات میزاشتم
    پاسخ:
    انقد از من غلط املایی نگیر
    من مذخرف رو همینجوری مینویسم هیچکسم حق نداره بگه اشتباهه!
    هستم که باشم.اصن به شیکمم مربوطه
    وای وای از رژیم نگو که دلم خون ِ 

    منم بی خیالش شدم....

    یعنی حساب کردم دیدم روی اخلاق و شعورم کار کنم تا خوب شه بهتره از اینه که برای سایز مانکن شدن هم خودمو زجر بدم هم اخلاقم به هم بریزه و اطرافیان اذیت شن!

    بعدم ادمای دوست داشتنی اطرافیانم رو دیدم که سایز های معمولی و اخلاق های خوبی داشتن که اخلاقشون یاعث میشد حتی لحظه ای به ظاهرشون توجه نکنی !
    پاسخ:
    ظاهر افراد به نظرم زیاد مهم نیست.هرچقدرم خوشگل و خوش اندام باشی ولی دریغ از یه جو معرفت و شعور عیچ فایده ای نداره و هیشکسم دوست نخواهد داشت.دیدم که میگم
    من که راضیم!!!
    با اینکه بهم میگن لاغر و استخونی!
    در ضمن آدم های تپل مهربون ترن!:))))
    پاسخ:
    اگه چهار ماه پیش همچین کامنتی برام میذاشتی حتما خودکشی میکردم ولی خب الان راضیممممم.اصن قد چاق ترین و مهربون ترین دختر دنیا
  • نیلوفر
  • درود

    وبلاگ مفیدی دارید

    ممنون از مطالب مفیدتون

    به منم سر بزنید

    در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.

    موفق و تندرست باشید

    http://zonashop.ir/

    پاسخ:
    ممنونم از نظرتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی