ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

چند سال بعد از اینکه من در همه جا را تخته کردم و رفتم تو می افتی دنبال من.میروی تمام یادداشت های گوشی ام را می خوانی،دفترچه ها و چرک نویس هایم را می خوانی،هر جا که فکر کنی ردی از من بتوانی پیدا کنی سرک می کشی(دقیقا مثل الان من)،آخرش می آیی این وبلاگ را که چهار سال است به روز نشده پیدا می کنی و می خوانی،تو اعترافات مرا می خوانی...درست مثل الان من عذاب وجدان خواهی گرفت و به این فکر می کنی که"اگه زودتر فهمیده بودم..."، شاید "اطلس راه های ایران"را که روزی من دور بعضی شهر هایش خط کشیده بودم را پیدا می کنی.بعد به تمام آن شهر ها خواهی رفت و تو...تو همه جاهای دوست داشتنی زندگی من را می گردی.مطمئنم!

 

  • وجوج جیم

نظرات  (۳)

  • مستر من
  • کامنت جوابم اومد؟
    خبری ازتون نشد ها؟!!!
    پاسخ:
    رسید رسید خیلی وقته که رسیده
    من حال ندارم جواب بدم:)
    تو خودتم عوض شدی..خیال داری بقیه عوض نشن؟!
    پاسخ:
    نمیدونم.من از تغییر بدم میاد.از اینکه یه چیز خوب تغییر کنه بدم میاد/:
    جیگرمو به سیخ کشیدی..آخه چرا؟
    پاسخ:
    چی چرا جیگر به سیخ کشیده؟
    چرا وبلاگت اینجوریه؟
    چرا چرا چرا؟چرا همه چی عوض شده؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی