ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه



تصویری که میبینید یک وجوج است در یک عصر خیلی خیلی آرام و در نهایت بی توجهی به شتر های ویلان ودر اتاقش  دارد یک کتاب آبی با برگه های کاهی را برای nامین بار میخواند و با احساس خود شیفتگی فراوان می گوید:بذار از این لحظه رویایی عکس بگیرم. و سپس با ذوق فراوان از عکس کج و کوله ای که ثبت کرده است زیر لب زمزمه می کند"یاد یه شعر تازه میفتم...وقتی سرت توی کتاباته..."



+ چون دلم می خواهد حس خوبم را با شما شریک بشوم ولی خسته تر از انی هستم که کلی لینک بدهم و آهنگ زیبایی که در لحظه ثبت شده مشغول گوش دادنش بودم را آپلود کنم لطفا زحمت بکشید و در گوگولی تان سرچ کنید"نسکافه.رستاک"

  • وجوج جیم

نظرات  (۱۴)

جدیدا دیگه نیازی به اینگیلسش نیست 

میشه روسی یا فرانسوی آموخت
پاسخ:
D: پس من برم روسی یاد بگیرم     
هه.اینگیلیش دیگه از مد افتاده
شالم من یه موزولوچی مث تو بودم 😉😉😉
پاسخ:
شالام من یه موزولی اینگلیش بلد بودم:)
وجوج یعنی چی!؟؟
پاسخ:
مگه قراره معنی بده؟این اسم حاصل فراخی دوستان و اشنایان بنده در ادا کردن اسمم هستش
همین عکس گوشه ی وبتون 
تا مماغه :))
پاسخ:
دیگ به دیگچه میگه قابلمه!:/
دماغ ما خیلیم خوشگله.چش نداری دماغ خوشگل ببینی؟
برا خودتونم که مماغ به بالاس :))))
البته این عکس منظورم بود

پاسخ:
اقا کدوم عکس؟کدوم؟ویچ وان دقیقا؟

هیچوقت دماغ منو بازیچه نکنید.بد میببنید
دوست عزیز این عکسا چیه میذارید یه کم موقع عکس گرفتن بیشتر دقت کن :)))

http://bayanbox.ir/view/3064744552644583232/IMG-20160426-164625.png

:)))
پاسخ:
وا مگه چشه دوست عزیز؟؟؟:)
قربوت عکسای بدون کله شما دوست عزیز
خرده شیشه هم خوبه و مورد تایید اینجانب !!
:)))
پاسخ:
بله البته تا وقتی که دمپایی پامونه!:)
  • ویـرگول :)
  • نه!تابستون ِ گرم :|
    و یک عدد پنکه جلوت ک بادش میون ِ موهات می پیچه :/
    و یک عدد ظرف ِ پر از هندونه :/
    پاسخ:
    اوه خواهر شما چقد شنگولی.عرضم به حضورتون که تابستان امسال با ماه رمضون و حسرت کاسه هندونه شروع میشه.حالا هی شما جو بده:)
    رستاک خوبه ولی نسکافش زیاد باحال نیست
    پاسخ:
    تو خوبی،تو باحالی.خب؟:/
    عزیزم[بالحنی فریال کش] یاد بگیر به سلیقه دیگران احترام بذاری
  • ویـرگول :)
  • منم ازین لحظه ها زیاد دارم!!...
    :)
    خی لی حس ِ خوبی توشه ـآآآآ...
    مخصوصا اگه تابستون باشه کیف ِش بیشتره حتی:دی
    نه؟:)
    پاسخ:
    بله بله.اگه تابستونش خنک هم باشه که چه بهتر.ولی خب مشکل دقیقا اینجاست"تابستان خنک"!؟!؟!؟:/
    عجب :))))
    یاد یه شعر تازه میفتم :)))

    بسی مجددا ذوق زده شدیم از آهنگی که اونجوری به زحمت افتادین ولی اینجوری خوشتون اومد :))
    پاسخ:
    خخخخ
    خدا به سر شاهده اگه حال داشتم شما رو هم لینک میکردم ازتون تشکر میکردم ولی خب آپلود کردن عکس خیلی انرژی ازم گرفت:))))
    یِک روز در آبی دریا رنگ خُدای خود کرشنا را باز شِناخت ، خود را بِ آب انداخت وَ غرق شُد ..
    کتاب خیلی خوب ُ دلنشینی عه :)) یه بار خوندَم ولی با جانِ دل خوندم .. :)

    + موزیک هَم که فوق العاده بود ، ولی چارتار بهتره :دی
    پاسخ:
    :))))مرسی از کامنت آبی رنگتون:))))
    اگه کتابش با دخل و خرج من جور در بیاد حتما می گیرم و میخونمش

    کلا اتاق رو که بیخیال شم و نا مرتبیش رو کنار بذارم و نوع عکاسی و زاویه دوربین و ... اینا رو همه ندید بگیرم ... وای چه باحال شده این پست و این عکس ...
    پست قشنگی بود و با شنیدن آهنگ هم حس خوبی داشت ... مرسی ...
    پاسخ:
    :)))) متشکرم آقای دکتر پیر پاتال[خنده ای شرورانه که حاوی خرده شیشه های من است]
  • پروانه شیخ
  • موفق باشید.
    پاسخ:
    توی عکاسی؟شلخته بودن؟آهنگ خوندن؟تنبل بودن؟دقیقا کدوم؟:/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی