ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

باورت می شود؟من هم خسته می شوم

زنی که با نا امیدی به برگه آزمایش بارداری اش خیره شده،خورشیدی که سعی می کند خودش را از بند ابر ها رها کند،بادی که لای شاخه ها می پیچد،مقنعه ای که مثل یک قلاده آزارم می دهد،نگاه های کثیف درد آلود،تن های خسته،یادی که فراموش نمی شود،اسمی که تکرار می شود،دختری که خوشحال نمی شود...

  • وجوج جیم

نظرات  (۸)

  • مستر من
  • مگه امیدوار هم بودی ازم؟!!! خخخ

    پاسخ:
    حرفتون منطقیه
    بله ادامه بدید.به شما که نمیشه امید داشت!
    اووووووووووه 
    تازه به یکسری ها گفتم 
    می خوای بازم ادامه بدم ؟
    پاسخ:
    اگه ادرس وبلاگ رو پشت درد دسشویی ها نمینویسی موردی نداره
    سلام هانی !!!!!!!!
    🙋🙋🙋🙋
    من چطوری میتونم وبلاگ ات را دنبال کنم ؟ آخه نمی شود .
    راستی تا جایی که تونستم وبلاگ ات را در جوامع بشری بخش کردم .😀😀😀
    منتظرشان باش
    پاسخ:
    سلام هاااانی
    برای دنبال کردن باید خودت در بیان وبلاگ داشته باشی عزیزم:)
    مرسی.بله کاملا مشهوده که یه نفر آدرس وبلاگمو رو در و دیوار نوشته!
  • فاطمه سیف الدین
  • احسنت برشما دوست عزیز 
    وبلاگتان بسیار خوب است و مطالب آنرا به زیبایی نوشته شده. 
    امیدوارم که در این زمینه موفق باشید.
    پاسخ:
    ممنون دوست عزیز.شما به من لطف سرشاری دارید:)
    وااااا 
    این دیگه چیه !!!!!!
    تو که از اینا نمینوشتی ؟؟؟؟؟😯😯😯😐😐😐😮😮😮
    پاسخ:
    نمیدونم:/
    نا امیدی نیس برا من یکی که آخر امیده :))
    یکی از اینا پیدا بشه من مزدوج میشم :)))
    پاسخ:
    خوبی؟؟حالت خوبه؟؟؟تب نداری؟
    ناامید شدیم ازت:/
  • محمد زارعین
  • ا...وو..
    چقد منفی
    پاسخ:
    اره....خیلی:/
    عجیب خسته ام هاااااا ....
    خیلی ....
    :(
    پاسخ:
    برای چی باید انقد سرسختانه بجنگیم؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی