ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

در اتوبوس

عزیزم!خانوم باشعور تحصیل کرده محجبه!هول نده


گل من!اون دسته رو گذاشتن که تو بش آویزون بشی تا آوار نشی سر من

ای بانوی آریایی!این پسره یه حرکت نامحسوس داشته باشه دیگه من نه منم دگر منم!


  • وجوج جیم

نظرات  (۹)

  • مستر من
  • بعله بعله بعله....
    وجوج در سرزمین عجایب :))))))) :دی
    پاسخ:
    آویزون شدن عجیبه یا با وقار بودن؟هوووم؟:/
  • مستر من
  • عه هل نده دیگه
    خانوم خانوم هل نده
    عجبا
    خخخخ
    وجوج در اتوبوس خط واحد در حال آویزون از دستگیره ها :))))))
    پاسخ:
    ببین مستر من یه دفه دیگه منو در حالات وحشتناک تصور کردی دیگه نه من نه تو.خب چرا منو در حال خوردن سیب زمینی سرخ کرده یا بستنی یا میلک شیک تصور نمیکنید؟!!
    خانوم منو لطفا!
    یه قهوه ایتالیا پلیز
    گارسون!صورت حساب ما چیشد؟
    چقد خانوم!چقد با وقار!به به
  • مستر من
  • چقدر نوشتی ....
    میخونم حتما
    بعدا
    :)
    پاسخ:
    بعدا!خب؟
    خسته ایا
    روزه برده شما رو
  • محمد زارعین
  • کسی خو با صفت زنتیکی هول دادن خلق نشده. :))
    هول دادن اکتسابی بوده.
    پاسخ:
    بله حتما.ولی از یه جایی به بعد هول ندی هولت میدن 
    باید هول بدی و به بچه هاتم توصیه کنی هول بدن 
    هول دادن آموزه اجتماعیه!
  • شایان
  • شلوغ پلوغ شدی...میری وب گری؟!

    پاسخ:
    قشنگ ملومه چش نداری ببینی واسه مردم کامنت گذاشتما
    حسود هرگز نیاسود
  • علی . ج
  • ای بابا شما هم انتظاراتی از مردم دارین ها ... خوب یکم سطح انتظاراتون رو بیارین پایین ..
    پاسخ:
    سطح انتظارات من اولا در حد گرفتن میله های بالایی بود.بعد رسید به میله های عمودی.الانم که درحد دستگیره های صندلیه ولی خب چشم ازین به بعد مث قورباغه میچسبم کف اتوبوس:/
  • بریدا
  •  :)))
    وجوج نمیری مردم از خنده
    حرکت نامحسوی :)))
    :دی
    پاسخ:
    :)
    اصن طرح شادسازی این شکلی دیده بودین؟تازه مث خندوانه هم مجبورتون نمیکنم مقنعه صورتی تا زیر زانو بپوشید
  • bahar ...
  • خخخخ
    پاسخ:
    :))قدر منو بدونید.اینقد شادتون میکنم
  • شایان
  • و الله اخلق اتوبوس only for هول دادن..!
    پاسخ:
    والا:/
    من اگه اینهمه انرژی که صرف متلاشی نشدن توی اتوبوس میکنم رو میرفتم ژیمیناستیک الان میتونستم تا شم بشینم زیر صندلیا انقدم شرفمو در معرض ریزش قرار ندم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی