ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

دردی که تو را قوی نکند...؟

از عینکم بگویم.پنجشنبه که آمدم خانه از روی چشمم برش داشتم و خیلی مرتب با دستماش توی جعبه گذاشتمش و چپاندمش توی کشوی میز.

از آدم ها بگویم.مامان و خاله و فامیل مسخره ام میکنند و از نظر مامان با این عینک زشت ترین دختر دنیا به نظر می رسم.

از عهدم بگویم.قسم خورده ام تا وقتی که شماره چشمم به قدری نشده که وقتی کسی آن را به چشم میزند دنیا برایش یکجور دیگر شود و سرش گیج برود عینکم را به چشم نزنم.

از زندگی بدون عینک بگویم.با آن که سر کلاس زبان وقتی که با ماژیک قرمز و آن دست خط ریز روی تخته می نویسند آنقدر به چشم هایم فشار می آورم که می سوزند و احساس می کنم الان است که بیفتند روی زمین و زیر دست و پا له شوند باز هم دلم نمی خواهد عینکم را به چشم بزنم.زندگی سختی است.

از دنیا بگویم.شبیه تابلو های امپریالیسم شده.درخت ها و آدم ها از دور شبیه لکه های رنگ هستند.نمی توانم زشتی و زیبایی آدم ها را تشخیص دهم.


  • وجوج جیم

نظرات  (۹)

وجوج !
‌میدونی ؟ نظر بقیه بره تو چاه ِ ..... ! نظر خودت چیه ؟ خودتو با عینک دوست داری یا بی عینک ؟ هوم ؟ طبق نظر خودت عمل کن نه قضاوت بقیه ....
‌خیلی ها به من گفتن حیف چشمات و رنگش نیست عینک میزنی ؟ ولی من با افتخار و اقتدار خاصی محترمانه اعلام کردم عاشق عینکم هستم تا چشمتون دراد :)))
پاسخ:
نمیدونم من درباره این قضیه نمیتونم نظری بدم!
ولی خدایی خیلی داغونه که عینکیا رو زشت بدونن
در بخش وجوج شناسی نوشته عینک یکی از علاقمندی های وجوج است :/
پاسخ:
بله.باید برگشت به ریشه:)
  • عکاس باشی
  • کم کم دارم پی میبرم
    خوشبختم همشهری
    پاسخ:
    جدا؟
    پ چرا میگی بدبختم؟
    شایدم منظورت خوشوقتم بوده:)
  • عکاس باشی
  • چشمم افتاد به این متن
    اگه کفگیرتون خورد ته دیگ...غصه نخورین چون بهترین قسمت یه قابلمه ته دیگشه.با ته دیگای زندگیتون حال کنید.مشکلات زمینی...ته دیگای سیب زمینی بهمون تحویل میدن...هرچقدر سخت تر باشن ته دیگامون برشته ترن

    اگه خودت نوشتی، واقعا نویسنده ی خوبی هستی
    بعد از تعریف و تمجید
    اگه ته دیگ سوخته باشه چی؟!
    پاسخ:
    دادا بیوی وبلاگه نه آموزش آشپزی:/
    شعله پخش کن بذار زیر قابلمه
  • دختر خوب
  • نیمه ی پر لیوان: پس زبان میخونی هنوز...!
    پاسخ:
    به این میگن نیمه پر لیوان؟:/
    عه. منم عینکیم عینک نمیزنم. منتهی دیگه به کوری دارم نزدیک میشم، باید بزنم.
    +کمتر شنیدم کسی عینک بزنه زشت بشه. برعکسش رایج تره.
    پاسخ:
    والا چشای ما خار داره مث اینکه!بزنیم یه جور،نزنیم یه جور
    میگن بدون فریم بت میاد نمیدونن عینک من روزی سه دفه میفته زمین
  • عکاس باشی
  • چرا اعصاب نداری
    تو هم که باشی، همینو میپرسی
    همتون همینجورین
    عین همین جمله رو میگین
    واقعا مهمه؟!
    مهم نیست
    ولی وقتی میشناسی، خب چرا ناشناس
    همین
    اونجا هم مال بابام نیست که بیای یا نیای
    دوس داشتی بیا
    دوس نداشتی نیا
    موفق باشی
    پاسخ:
    آروم باش دادا
    آب قند لطفا:/
    پای زیر پست خودمون دیگه خدایی نزنید
  • هانس شنیر
  • عینک رو حتما استفاده کن تا جلوی بدتر شدن رو بگیره
    پاسخ:
    اتفاقا باید بدتر بشه...مثلا چهار یا پنج!اینجوری شاید بتونن بفهمن چرا باید عینک زد
  • نرگس سبز
  • بزن دختر
    اینطوری ک نمیشه اخه...
    پاسخ:
    :///
    فعلا چاره همینه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی