ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

خودت باش:برای خودت باش

به خودم که دروغ نمی توانم بگویم.ها؟من آدم مستقلی هستم.حداقل از لحاظ روحی.

دلم میخواهد وقتی که هواپیمایم سقوط میکند و تنها خودم را می توانم نجات دهم بعدا آرزوی مرگ به جای فلان کس را نداشته باشم.یا حداقل اگر تلفنم افتاد توی فاضلاب به جز غصه گرفتن چاه و ازبین رفتن تمام اطلاعاتم استرس اینکه اگر فلانی زنگ زد و نگران شد را نداشته باشم.

 

  • وجوج جیم

نظرات  (۳)

من تلفنم افتاد

فک کنم مستقلم:)
پاسخ:
سلامتی همه مستقلا
  • نرگس سبز
  • من دارم برای استقلال روحی تلاش میکنم . تلاش نا موفق!
    پاسخ:
    استقلال:))))
  • شیکسون (^_^)
  • عجب چه خوددوست :))
    پاسخ:
    زین پس به جای واژه بیگانه خودشیفته از کلمه به جای خوددوست استفاده میکنیم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی