ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

سروش منتشر کرد...

امروز روز شانسم بود.برای هزازمین بار در هزارمین روز گرم از کنار کیوسک روزنامه فروشی شهر رد شدم.مثل همیشه مجله هایش را پهن کرده بود توی پیاده رو.با ناامیدی به ردیف مجلات نگاه میکردم و بالاخره چیزی را که میخواستم پیدا کردم.

فکر میکنم اولین نفری بودم که مجله را کش رفتم و پولش را شوت کردم توی بغل روزنامه فروش که مثل همیشه داشت این دارایی های مطبوعاتی را می پاییید که یکوقت ندزدندشان!آخر بگو مرد مومن کی ساعت نه صبح بلند می شود می آید توی این هوای گرم مجله های آفتاب خورده تو را بدزدد؟

اسم مرا توی مشاوران مجله چاپ کرده بودند.توی کلاس امداد همینجور داشتم آن را ورق میزدم و اصلا حواسم به ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی نبود.یک لحظه خنده ام گرفت:نمردیم و مشاور مجله هم شدیم!

خلاصه که به سختی از زیر تمرین تنفس مصنوعی آن مولاژ بدبخت که هر کس می آمد و یک فوت توی حلقش می کرد در رفتم و این بهترین قسمت امروز بود!اصلا دلم نمیخواست مزه تف های بچه های کلاس را بچشم.

  • وجوج جیم

نظرات  (۷)

مگه هنوزم مجله چاپ میشه ؟؟؟؟
جلل ملق...
کی میخونه؟؟!!
پاسخ:
میشه
میشه
آدمای زیادی نمیخونن
ولی مثل اینکه قرار بود نوجوان بنویسد...نوجوان بخواند
  • دختر خوب
  • کی رو میگی ؟!اول امام بعد باغملی؟!
    بابا دست مام بند کن!:))


    برات ارزوی موفقیت میکنم!امداد رو خوب یاد بگیر...من با وجودی که مدرکشو دارم هیچی یادم نیست و تو موقعیت حساس بلد نیستم چیکار کنم!
    یاد اون روز وسط آموزشگاه....غش کردن اون دختر...!
    پاسخ:
    شما که فعلا دستت به وبلاگت بنده.بازش نمیکنی ببینیم چه خبره؟!

  • سا قی
  • مزه تف ها رو خوب اومدین
    وااای
    پاسخ:
    اگه یه آبمیوه رو با هشت نفر دیگه با یک نی بخورید میفهمید مزه تف دقیقا ینی چی!
  • مسـ ـتور
  • چقدر خوووووب... (: حالا به عنوان مشاور چی؟!
    یه بارم اسم منو به عنوان یکی از حل کننده های جدول سوداکو توی مجله ی قلم چی نوشتن D:
    یعنی فکر کنم اوج مشهوریتم اینه فعلا D:
    پاسخ:
    لعنتی...تو یه سلبریتی هستی!
    من سودوکو میبینم تشنج میکنم:)
  • انگلیش وَن
  • چی شد؟!
    پاسخ:
    مولاژه؟یا من؟
  • حمیدرضا وجدانی
  • ++
    پاسخ:
    _ _
  • نیما نوری نژاد
  • عالی
    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی