ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

لالایی برای تخمکی که هرگز بچه نشد

چه کسی باورش می شد ما بنشینیم توی همچون کافه ای،اخم هایمان را بکشیم توی هم و با هم درباره احساساتمان در زمان عادت ماهانه مان حرف بزنیم؟

_ من اینجور وقت ها افسردگی می گیرم.می شینم برای اون تخمکی که از بین رفته گریه می کنم.

+ میدونی؟من احساس می کنم واقعا یکی از بچه هام رو از دست دادم.آخه این تخمکه میتونست یه بچه باشه.

_....

+...

فشار روحی عادت ماهانه درست مثل یک افسردگی است. ما برای سلول هایی که میتوانستند یک انسان باشند عزادار بودیم؛ حالا هر چقدر این مسئله مضحک به نظر بیاید.دوست پسر او بهش می گفت که ناراحتی اش بی مورد است چون او نمی تواند تمام تخمک هایش را تبدیل به انسان بکند و من داشتم به این فکر می کردم که چند زن در دنیا آرزوی داشتن یک تخمک قابل باروری را دارند.خیلی جدی برگشتم گفتم: ببین اگه قرار نباشه هیچوقت مامان بشم میرم تخمک هام رو میفروشم!

پ.ن:پریود یا عادت ماهانه یک اتفاق طبیعی ست.مثل سرماخوردگی. تا به حال کسی را به خاطر سرماخوردگی اش مسخره کرده ایم؟طردش کرده ایم؟فحشی به اسم "سرماخورده" وجود دارد؟می دانید اگر دختری تا پایان سن بلوغش این اتفاق را تجربه نکند نمی تواند مادر شود؟می دانید پس از سن باروری زنان که همراه است با متوقف شدن عادت ماهانه شان چه بیماری های روحی و جسمی برایشان رخ  می دهد؟اگر نمی دانید بروید و درباره اش مطالعه کنید.بعد می فهمید که چه موهبت بزرگی است این عادت ماهانه.اگر زن باشید بابت هر بار تجربه کردنش به خودتان افتخار می کنید و اگر مرد باشید سعی می کنید زنان اطرافتان در زمان پریود شدنشان شرایط بهتری داشته باشند.

+بچه جان.نمی دانم تو کدام یک از این تخمک های داخل بدن من هستی.نمی دانم اصلا قرار است که فرصت بچه شدن را داشته باشی یا نه.اما بدان ای بچه نداشته ام:دوستت دارم!

  • وجوج جیم

نظرات  (۸)

  • MIS _REIHANE
  • اره تخمه هم میخوریم.همه چی سرو میشه.فوقش نبود خودت میاری میشینی میخوری
  • MIS _REIHANE
  • کلا هنوزم خجالت میکشم تو ملع عام بگمش.یه مدت که اصلا اسمشم یادم رفته بود هیچ ولی با بحث خجالت فرق داشت.وقتی ماه رمضونه خجالت میکشم برم سوپری.حس میکنم مرد مغازه دار میفهمه.
    هنوز برای من زشته.شرمو حیاشو دارم.
    ولی چه پست کولی بود (: دوسش داشتم.
    همرو که نمیتونیم((:
    وقتی دو خط اولو خوندم فک کردم نشتین تو کافه تخمه میشکنین:دی
    پاسخ:
    مگه تو کافه‌ها تخمه هم سرو میشه؟
  • گفت و چای
  • عزیز دلم، این که خوب است، و یک چیز طبیعی، غیر طبیعی این است که آدمیزاد داریم توی این مملکت به عنوان سیاست مدار، مغز کله اش پر..ود است. هر ماه تعدادی سلول خاکستری اش را ول می دهد در معده و از آنجا هم دفعش می کند. بی نواها، تقریبا کاسه ی سرشان الان بی شباهت به فضای بیرون اتمسفر زمین نیست. پر است از هیچی!
    وجوج چه خووووب شد در این باره نوشتی و عالی بود 
    پاسخ:
    :))))
    تو هم بنویس
    الان سرچ کردم گفته بود بین ۸ تا ۱۴ هزار دالر. بستگی به تعداد تخمک‌هایی که اهدا می‌کنید و شرایطی که دارید داره. 
    پاسخ:
    الان که فکرشو میکنم خیلی کار شرافتمندانه ای نیست.نمی فروشمشون
  • آسـوکـآ آآ
  • خیلی خوبه که همه ازش مینویسن این روزا و دیگه تابو نیست
    فرنزدش، سرت سلامت:-)
    پاسخ:
    یادم نمیره که یبار برای خریدن پدبهداشتی چقدر خجالت کشیدم
    :))))
  • دختر خوب
  • داشتم به این فکر میکردم اگر میشد تخمکهارو فروخت چی میشد؟!
    به صورت عمده یا خرده فروشی؟!
    بهاش چقدره؟!
    تخفیفی هم هست؟!
    کسی حاضر میشه تخمکهای خریداری شده رو بارور کنه و البته حمل؟!
    تجرد و تاهل چه اثری در روند فروش دارن؟!
    سن یائسگی تا چند سالگی پایین میاد.....
    به خیلی چیزها فکر کردم و نتیجه گیریم خیلی غم انگیز شد!
    اوف...
    پاسخ:
    ینی از تخمک هامون پول دربیاریم؟این چه فرقی داره با وقتی که بچه مون رو میفروشیم؟
    نه نه...اصلا شرافتمندانه نیست
    میدانستی فروختن تخمک مثل فروختن (اهدای) اسپرم یک کاری است که مردم می کنن؟ منتها بازارش خیلی رقابت شدید داره! کسی که میخواد از تخمک یکی دیگه بچه بسازه میخواد که از لحاظ ژنیتیکی بهترین تخمک را انتخاب کنه. برای همین از سابقه‌ی بیماری در خانواده‌ گرفته تا مشخصات ظاهری و آی‌کیوی فرد اهداکننده (فروشنده) اطلاعات جمع می کنن و از بین تمام اهداکننده ها یکی را برای بچه‌ی خودشان انتخاب می کنن :)‌
    پاسخ:
    جالب بود:)
    قیمتش چه حدوداییه؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی