ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

یک نفر بیاید رخت ها را از روی بند جمع کند

کسی تست جامعه شناسی بزند

کسی سراغ اتاق کثیف من برود

من کلی کار دارم

در این عصر ابرآلود باید

هی ایلیا منفرد گوش بدهم

و هی بسته‌ی پستی ام را با ذوق نگاه کنم

هی آخرین نامه اش را بخوانم

+شبدر(تراریوم قشنگم) امروز سبز و بخار گرفته بود:)

  • وجوج جیم

نظرات  (۶)

  • فروید
  • جدا مشاوره ها شهر شما برا تک رقمی شدن میگن چی بخور و چی نخور؟!
    به درصد کارنامه های الان اعتباری نیست. قبول داری؟
    پاسخ:
    مردم شهر ما جدای از مشاور بودن یا نبودنشون عادت دارن توی زندگی خصوصی دیگران دخالت کنن و نظر بدن و منتظر اعمال شدن نظرشون بمونن
    الان به هیچ چیز اعتبار نیست.ما متوجه شدیم 30% فلسفۀ آزمون گزینه دو برابر با 70% آزمون قلم چی هستش.
  • فروید
  • واقعا 16 درصد؟! چقدر پایین
    به نظر من و طبق گفته مشاور من(خانم وکیلی) میخایی جامعه شناسی رو بالا بزنی، اول با یکی که جامعه شناسی خونده مرتبط شو و ازش کمک بگیر. بعد کتاباشون رو گیر بیار بخون(مثل نظریه های جامعه شناسی در دوران معاصر از ریتزر و مبانی جامعه شناسی بروس کوئن) اونوقت راحتر میتونی تست ها این درس رو بزنی
    پاسخ:
    ممنون از راهنماییتون
    کتاب ها و نظریه ها رو حتما پیگیری می کنم ولی در رابطه با مشاورهای تحصیلی اصلا حاضر نیستم درصد کارنامه هام رو (که مثل مسائل خصوصی میمونن) بذارم جلوی یه نفر که بهم بگه چیکار کن و چند ساعت بخواب و چی بخور و...که تک رقمی بشی!
  • فروید
  • حالا چرا تست جامعه شناسی؟
    پاسخ:
    چون کسی هست که تست جامعه شناسی را 16 درصد زذه
  • آسـوکـآ آآ
  • ایلیا منفرد هنوز هم میخونن؟ یادمه تو رادیو جوان میشنیدم صداشو. یکی از مهمونای همیشگی رادیو بود.
    پاسخ:
    نمیدونم میخونه یا نه.آهنگی که من شنیدم قدیمی بود:)
  • یاسمن مجیدی
  • آره آره
    صبر کن هر وقت حس کردی خوبه برام بفرست.دوست دارم ببینمش
    راستی...اوم...خوش به حالتون باردن میاد اونجا
    اینجا فعلا صافه
    پاسخ:
    وااای کاش بودی می دیدی چقدر قشنگ میباره:)

  • یاسمن مجیدی
  • وای وجیهه ی عزیزم.وجیییهه.
    آخ خدا.شکرت
    اول متن خواستم بگم یاد مسعود شصتچی تو مرد هزارچهره افتادم اونجا که شعر می خوند می گفت پوتین برای سربازان،پول برق را باید بدهیم پول آب را جدا... 😂
    بعد یهو رسیدی به ایلیا منفرد فهمیدم آقا رفتیم تو خط نامه امروزت.جو عوض شد کلا.
    وای وجوج ترتریومت بخار گرفته؟اوووخ 😍
    پاسخ:
    چه چیزایی یادته:)من فک کردم فقط خودم یاد اون صحنه میفتم میخندم!
    :)
    وقتایی که شبدر رو میذارم جلوی آفتاب بخار میکنه و انقده زیبا میشه.یبار برات عکسشو میفرستم.فعلا یکمی کچله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی