ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

نقدی بر کتاب مامان بیا جیش دارم

سه روزه که میخوایم پتو بشوریم هوا به ترتیب ابری،بادی و الان هم بارونی شده.مامانم الان رفته توی دستشویی داره پتو میشوره(دستشوییمون بزرگه دوست داریم توش پتو بشوریم.ایتز نات یور بیزنیس!).میگم مامان من دستشویی دارم.میگه خب بیا من نگات نمیکنم که:؟
من توی این خونه حریم شخصی کمتری نسبت به این گربه هایی دارم که وسط شمشادا جفت گیری میکنن.
پی نوشت:تو این روزای آخر سال وقتی دارید از پیاده رو ها رد میشید یه یالله بگید اجالتا.
  • وجوج جیم

نظرات  (۱۰)

وای دلم 😂😂😂😂😂 خیلی خوب بود کلی خندیدم
  • متینا :)
  • خیلیییییی زییییااااااد جذاب بوذ
    وجوج وبلاگ های دیگرجز تو و سارا و یاسمن چرت محض می باشند.
    والسلام
    شاد باشی ))
    پاسخ:
    حالا اگه خوش شانس باشی به ندرت وبلاگای خوب هم پیدا میکنی
  • گفت و چای
  • ما فرش می شوریم. مادرمان ما را هم با فرش هم می زند و هم می شوید. من و پدرم دو نفری خواستیم گوشه ی فرش دوازده متری را سی سانتیمتر تکان دهیم، نشد که نشد، مادر یک فریادی زد، تریپ فریاد "مامان" مهران مدیری، من و پدرم "مادرجان" گویان فرش یک تنی خیس را مثل پنبه مثل دمبل می انداختیم بالا جهت افزایش حجم پشت بازو! بله، اینجوریاست سمت ما!
  • گفت و چای
  • همه عمر بر ندارم سر از این وبلاگ کوفتی، که هنوز من نبودم که تو اینجا مینبشتی! :)) بسی روانمان شاد شد از ملاقات شما. دست خوش :)
    پاسخ:
    هنوز شما نبودید که من اینجا می نبشتم؟!
    چه تعبیر جالبی
    یه داستانی برای دوچرخه نوشته بودی که می رفت تو دستشویی بدون تهویه به دوستاش فکر میکرد....تصورم این بود که حیاطتون دستشویی داره😂😂😂
    پاسخ:
    انگار به دستشویی خیلی علاقه دارم
  • פـریـر بانو
  • عنوان یه طرف اون بیا من نگات نمی‌کنمی که مامان‌ها می‌گن یه طرف! :)))))
  • عکاس باشی
  • پیاده رو که خوبه
    تو کوجه های خلوت، نصف شب که داشتیم میرفتیم خونه
    صدای مالاچ مولوج میومد😂
    ایشالا که داشتم باهم لواشک میخوردن
  • یاسمن مجیدی
  • :))))))) وجیهه
    آخرش چی شد؟

    پاسخ:
    زدم تو کار پایان باز
    پنج دقیقه فقط به عنوان پست خندیدم. :))
    پاسخ:
    نخند خواهر موضوعش جدیه
    پوشک بزرگسال قیمت گرفتیم 130 تومن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی