ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

لطفا قلبم را نشانه بگیر

بیشتر از هر چیزی از وضعیت معلق متنفرم.وقتی هدف نباشد،تمام کنش ها بیهوده هدر می رود.حالا تو برو کلنگ به دست بگیر و زمین بکن.وقتی ندانی به دنبال آب هستی یا نفت،یکباره می بینی که تمام مدت قبر خودت را کنده بودی.این چند مدت مدام سرگردان بودم.مثل دونده ای که تیر زده اند تو زانوش.از یک طرف تمام علاقه و زندگی  اش دویدن است و از طرف دیگر باید حداقل برای مدتی این کار را متوقف کند و به چیز دیگری بپردازد.

امسال یکی از مهم ترین کارهای زندگی ام را باید انجام دهم.شاید درس خواندن برای کنکور خیلی سخت به نظر برسد اما کار مهم تر به نظر من انتخاب است.انتخاب رشته و دانشگاه وغیره.این انتخاب،آخرین مرحله از کنکور است اما خودم را که میبینم،می فهمم بدون داشتن هدف و انگیزه حتی یک قدم هم به جلو نمی روم.پس از همین حالا به دنبالش افتاده ام.از آدم ها و تجربه هایشان می پرسم.هی خودم را قانع میکنم.هربار نقشۀ جدیدی میکشم و تصمیم جدیدتری میگیرم،اما باز خودم را در چند راهی انتخاب و هزینه های فرصت می بینم.از همین انتخاب کردن هم متنفرم.اگر خیلی شیک و مجلسی می آمدند بهم می گفتند قرار است سی سال آینده را در یک ادارۀ مسخره حرام کنم هضمش راحت تر از قبول مسئولیت سرنوشتم بود.اینجا یک طرف علاقه است،یک طرف آینده شغلی،یک طرف هم رشته های چشم درآور و حتی وضعیت ادامه تحصیل در آن سوی مرز ها.

حالا کمی بیشتر به ثبات رسیدم.مشورت کردم و تصمیمم را گرفتم.یک نفس راحت کشیدم و تا کلافگی و بی قراری می توانم کمی درس بخوانم و فکر های تازه ببافم.

  • وجوج جیم

نظرات  (۶)

  • دختر خوب
  • من فکر میکردم تا 18 سالگی راهمو درست اومدم ولی نیومده بودم! فکر میکردم به ثبات میرسم نرسیدم!
    تا 20 نرسیدم!
    تا 30 ولی گمونم هر کی تا 40 سالگی هدفشو پیدا نکنه دیگه هم پیدا نمیکنه!
    بی خیال، باید بند پ داشت اینجا و گرنه راهتم درست بری تهش نمیذارن که چیزی بشی!

    بی خیال تر، معلوم نیست چند تا بهارو میبینی از الان، پس همین روزا رو زندگی کن!
    واقعا درکت میکنم
  • عکاس باشی
  • خدا بهت صبر بده واقعا
    در یکی از مزخرفترین دوران هر جوان ایرانی قرار گرفتی
    فقط میتونم بهت توصیه کنم، خودت باش و خودتو با دیگران مقایسه نکن
  • نفیسه
  • آره
    من هم با نظرت موافقم
    شرایط سختی هست و خیلی استرس آور و انرژی گیر
    تازه وقتی کنکور نزدیک میشه استرس بیشتر
    وقتی کنکور میدی نتایج میخاد بیاد استرس بازم بیشتر
    وقتی نتایج اومد و انتخاب رشته کردی بازم استرس بیشتر
    وقتی قبول شدی یا نشدی تازه استرس های جدید و اینکه چه انتخاب هایی رو از دست دادی و ندادی.
    اصلا زندگی تو ایران یعنی استرس و هدر رفت انرژی
    تازه مثل من اگه پدر مادرت بخوان الانم تو این گرما بروند مکه اونم میشه استرس
    حالا به دنبال آب هستی یا نفت؟ کلنگ میزنی یا نه دستگاه های پیشرفته استفاده میکنی برای حفر زمین؟!
    پاسخ:
    امیدوارم همه موفق بشن ته این استرس ها برسن به روز های خوب
    من یه قاشق مرباخوری دارم...
  • امیر رضا
  • ؟؟؟
  • امیر رضا
  • سایت بسیار زیبایی دارین

    لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنید و درباره ی مطالبمون نظر بدید

    پاسخ:
    نگفتم هفت تیرو بذار رو شقیقه/:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی