ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

ما در اسف‌ناک ترین شرایط به هم رسیدیم

هنوز هفدهم است.چند دقیقه وقت دارم تا بنویسم

قبلا(مثلا دو سه سال پیش) فکر میکردم روزی که 18 ساله بشوم یکی از همان مهمانی های بزرگ خواهم گرفت.دوست هایم تا نیمه شب می مانند خانه.رایتل یکی از آن سیمکارت های لاکچری بهم خواهد داد و می توانم در همه بانک های دنیا حساب باز کنم.این رویا هی روز به روز کمرنگ تر شد تا امروز صبح که بیدار شدم و تا چند دقیقه حتی یادم نیامد که امروز میتواند چه روز خاصی باشد.

واقعیت 18 من این است که دارم زندگیش میکنم.بوی آدامس اکشن می دهد و منظره آجر های سه سانتی آزکابان شعبه فرزانگان از جلویش کنار نمی رود تا قشنگی هاش را ببینم.تنها چیزی که دوست داشتم به18 بگویم این بود:ما در اسف‌ناک ترین شرایط به هم رسیدیم.

  • وجوج جیم

نظرات  (۷)

  • کلوچ:)
  • تولدت مبااارک:) 

    غصه نخور وجوج، میتونی واسه تولد 20، 21 یا حتی بیست و هف،هشت سالگیت یه مهمونی خفن بگیری و منم باشم و کلی بزنیم تا صب برقصیم:دی

     

  • miss writer
  • واووو چه پست متفاوتی از یه تولد!

    تولدت مبارک!

    ایشالا که سال خوبی داشته باشی!

    با عنوانت موافقم شدید!!

  • بانوچـه ⠀
  • تولدت مبارک باشه عزیزم :*

  • عکاس باشی
  • ازش لذت ببر

    هر اتفاقی ممکنه توی زندگیت تکرار بشه

    به جز 18 سالگی

    از الان دیگه سعی کن بزرگ نشی

    دیگه توجه نکنی به گذشت روزها

    به گذشت عمر که فکرکنی، کم کم ناتوان میشه

    امید کم رنگ میشه

    و دیگه جاری نیستی

    تافت بزن به خودت که همینجوری بمونی :)

  • یکی از هم سلولی های آزکابان
  • اینکه نمیتونی اونجوری که باید 18 سالگیت رو طی کنی، اسفناک تر از همه شونه. 

  • پری سای
  • تولدت مبارک وجوج...

    فک کنم امسال هشتمین سالی بشه که تولدتو تبریک میگم...

    با اینکه همو کم میبینیم ولی بازم خوشحالم که دارمت

  • //][//-/ ..
  • تولدت یادم بود. مبارک باشه :)

    پاسخ:
    خوشحال شدم.ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی