ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

بو ها را جدی بگیرید

امروز در مطب دکتر روانشناسم که ده سال داشت سعی میکرد فوبیای بچه هراسی مرا از بین ببرد یک پسر بچه که دور دهانش شکلاتی بود را بغل کردم.دو دقیقه قبل مادرش با نهایت زور آب دماغش را گرفته بود ولی من با تمام وجودم و بدون هیچ ترسی اورا در آغوش کشیدم...آه!چه بوی خوبی میداد...یک بوی خاص که تا حا تجربه اش نکرده بودم.حس میکردم که یک تخته شکلات تخت خالص را بغل کرده باشم.من با ولع تمام او را بو می کشیدم و آن رایحه خاص هر لحظه بیشتر میشد.دیگر هیچ ترسی از بچه ها نداشتم.لحظه ای با صدای مادر به خودم آمدم...

ــ عه وا خدا مرگم بده...خانوم لباستون کثیف شده؟ببخشید یادم رفت پوشکشو قبل از اومدن عوض کنم.

خانم بچه اش را بغل کرد و رفت...من ماندم و لکه بزرگ آن تخته شکلات خااالص:/(یکی از همان نگاه های امیرعلی نبویان وسط داستان خواندنش)

  • وجوج جیم

نظرات  (۱۵)

تو فقط فاصله کمی تا قهرمان شدن داری 
پس یادت نره :
Always Blive Yourself 
پاسخ:
مرسی هانی:)

والله اینچاهایی که کار میکنم  دست کمی از تیمارستان ندارن !!!
پاسخ:
بله بله کاملا مشخصه!
احتمالا ضعف اعصاب گرفتید:)
  • آقای پدر
  • من وقتی شنیدم دارم پدر میشم توی دوهفته, 7 کیلو وزن کم کردم حالا بیا ببین چه بابایی شدم!
    پاسخ:
    از شوق یا از ترس ؟
    امیدوارم پدر خوبی باقی بمونید:)
    خوبه که روانشناس میرید ...
    منو که خیلی وقته ارجاع دادن روانپزشکی !!!
    حسش نیست که برم ....:)
    پاسخ:
    نه دیگه نمیرم روانشناس,بعد از اون حادثه انتقال داده شدم به تیمارستان:)
    جاهستااا...بفرمایین شمام
  • دختر خوب
  • خخخخ!
    این بلا سر منم اومده!اما نه گرم بود نه زرد!
    نجسم کرد!در اثر فشار به پوشک....:|
    پاسخ:
    من خاطراتی دارم که فقط ترس از فیلتر شدن وبلاگم اجازه انتشار آنها را نمی دهد
  • نـمو عـسدم (:
  • ای جانم:دی
    حالا چجوری می خوای پاکش کنی اون لکه هه رو؟:/
    اون نگاه ِ امیرعلی نبویان رو کاملا حس کردم الان D:
    پاسخ:
    به هر حال هر تغییر عقیده ای یه تاوان قهوه ای داره
    :) این نویسنده با نگاهاشون کار رو برای ابراز احساسات من در بعضی مواقع آسون کردن.خدا خیرشون بده
  • بابا لنگ دراز
  • خخخ باشد ک پند گرفته باشید
    پاسخ:
    احسنت...کاش پند میگرفتیم و بچه های ناتوان در نگهداری عمل دفع را عایق کاری میکردیم
    خخخخ
    سخت ترین کار دنیاست :)))
    پاسخ:
    بله بله خیلی سخته...خیلی:/
    پس چرا اینقد منو با ایشون مقایسه مینمویید خخخ
    نه منظورم تحقیق شخصیتی و اینا بود

    پاسخ:
    خب شما همت کن با فشار دادن چهار دکه برروی کیبورد و سپس یک کلیک ناقابل خودت رو از جهل و نادانی نجات بده
    ای وای قرار بود درباره قیصر تحقیق کنم 
    که اینقد دل ته دیگ قابلمه مان را برده :))
    پاسخ:
    ببخشید جناب کفگیر که خورده اید به پست ته دیگی بد بخت:به عرضتان میرسانم که قیصر خیلی وقت است بار خویش را بسته و از بین مارفته تا شاهد چنین آدم هایی(اشاره به بعضیا)نباشد.
    آخ که چقدر اون دری که بهش معرفیتان کردم درساز ماهری بوده که اینقدر به تلافی اش دارید برایم در معرفی میکنید...
    بسی باعث شعف و ذوقمان شد :)))
    پاسخ:
    گفتم که با اعصاب من چی داااش؟بازی نکن(یک لحن خیلی قیصر وارانه)
    تلاش های ده ساله روانشناس؟
    یعنی از زمان طفولیت اول در شکم مادر در حال کار بر روی شما بودند؟:)))
    پاسخ:
    خب خوشبختانه این پست یک اتو بیوگرافی نبود و شما فریب نیرنگ های کثیف من رو خوردید:)
    (اینم به اون در)
  • Farhad hassan pour
  • واقعا شکلات بود یا گ... ؟ !!!!

    ______________________________

    سلام اقا یونس ماشالله به همه جا سر میزنیدا !!

    همه جا کامننتون دیده میشه :)

    جالبه
    پاسخ:
    البته که هنوز ماده ش در دست کشفه ولی بنده یونس نمی باشم و نسبتی هم با ایشون ندارم.البته اگر مخاطب جملتون من بودم
    سلام ...

    واقعا وبت عالی عالیه، تشکر بابت این همه زحمتی که میکشی

    خدانگهدار شما باد
    پاسخ:
    مرسی متشکرم دوست عزیز واقعا شما خیلی فهمیده هستید که بالاخره فهمیدید تایپ کردن عجب کار سختی ست و چقدر وبلاگ نویسان متحمل زحمت می شوند.
    کاش مادرم هم با درک شما میرسید و من رو علاف بی کار خطاب نمی کرد
    .حس میکردم که یک تخته شکلات تخت خالص را بغل کرده باشم
    توصیف خیلی قشنگی بود.
    پاسخ:
    زیبا و در ادامه کمی مشمئز کننده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی