ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

بشتابید،بشتابید...بلدوزر اعلا!

حالا که "بیان" هم به پت پت کردن افتاده می فهمم که مشکل از بلاگفا نبود.مشکل از هیچ سروری هم نیست!شاید مشکل از من است.من با پا قدم خوبم میتوانم با خریدن تنها یک محصول از مایکرو سافت آن را یک شبه محو کنم!همین که تاحالا تشعشعی از خودم ساطع نکرده ام خیلی است ها!

  • وجوج جیم

نظرات  (۹)

  • iman pourmehrab
  • اعتماد به حلقت تو سقفم
    دنبالت میکنم خوشحال میشم دنبالم کنی
    پاسخ:
    ببخشید ولی شما وضعتون خیلی بهتره انگار.وبلاگ رو با خاک یکسان کردی دوست عزیز:)

    پاتون رو بذارید توی اب گزم و ماساژ بدین ..
    دارو هم قرص متا کاربامول خوبه ...
    پاسخ:
    فلج شدم دکتر!نمیتونم راه برم!
    اصلی ترین عضلات پام گرفته و راه رفتنم مثال پنگوئن حامله شده!:(
    بلندگو آپشن مناسب تریه
    پاسخ:
    خیییلییی
    تراافیک اینترنتم نداره
    به هیچ وجه بهت پیشنهاد نمیدم بیای بلاگ اسکای...!
    پاسخ:
    اگه شده بلندگو بگیرم دستم تو کوچه پستامو جار بزنم بلاگ اسکای نمیام!
    نگران نباش:)
    اِ...جالبه من هم همین نتیجه گیری رو کردم!
    از وقتی من اومدم بیان خیلیها خداحافظی کردن و رفتن،خیلیا دیگه نمینویسن،بیان رو به پوکیدنه!!
    به این نتیجه رسیدم هر چقدر در دنیای خارج خوش قدم شناخته شدم در فضای مجازی وجودم نحس است!
    پاسخ:
    خاصیت من اینه که در هر عرصه ای و به هر صورتی که پا بذارم اون عرصه از رده خارج میشه!
    شما به گرد  پای منم نمیرسی:)
    عجب....
    اعتماد به نفس تون منو کشته... 
    خدا رو شکر مشکل موقتی بیان حل و فصل شد...
    اون ترس بلاگفا هنوز انگار تو عمق وجودم نهفته بود که با این تلنگر دوباره همه وجودم به لرزه افتاد 
    فک کنم اگه دوباره همچون اتفاقی بیفته دیگه برای همیشه بگم خداحافظ وبلاگ خداحافظ.... :)
    پاسخ:
    مشکل بلاگفام موقتی بود!ولی خب هیشکی هنوز عنصر وجودی من رو کشف نکرده!مثل اسید خورنده،مثل گوشکوب کوبنده...این شعار منه!
  • محمد زارعین
  • با این تفاسیر فوبیایی حالا که جمع اساتیدِ استادان این حوزه جمع است، عاجزانه خواهشمندیم قدم به روی چشم ما گذاشته و در راستای محو نمودن بنده تلاشی نمایید :|
    پاسخ:
    باید از خوبیاتون بگید.بعد من احساس میکنم شما چقد انسان شریفی هستید.اولش که زندگیتون به گند کشیده میشه.بعدشم سلول به سلول بدنتون تجزیه میشه:/
    اوه مای گااد ...
    من تسلیمم !!!
    پاسخ:
    هی...صب کنید.من احساس میکنم به پزشکی علاقه مند شدم!چطور میتونم مث شما یه دکتر موفق بشم؟؟:)))))[همچنان یک نیشخند شرورانه]
    وجوج چیم جان جان عزیز ... بسی در این مورد با شما هم دردم ... 
    به جان خودم ....
    اینجانب رکورد بهم ریخته شدن سایت وزین و پر افتخار اپل استور !!! را در کارنامه وزین خود دارم که اولین بار که مکبوکم رو به اپل استور وصل کردم واسه سرور اپل مشکلاتی پیش اومد که تقزیبا جهانی بود و اونم از شانس من بود ...
    البته چیزای دیگه هم در کارنامه دارم که فعلا رو نمیکنم تا ریا نشه !!!
    :)
    پاسخ:
    امیر سه نقطه جان عزیز...شما هیچوقت نمیتونید به پای من در این عرصه برسید.من تا الان چهار پنج نفر رو به کام مرگ کشوندم!سرور اپل که جزو فان هام حساب میشه....هه!:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی