ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

بوی خنکی از آن روز ها می آید

در این گرمای بی رحم و سوزان کویری،در هیاهوی این باد های گرم و پر از گرد و خاک یک خنکی عجیب احساس میکنم.یکچیزی که باعث میشود آفتاب مزخرف اینجا و اشعله های سرطان زایش را روی صورت عرق کرده ام احساس نکنم.یک حس خوب ان ته مه های دلم،گوشه اتاقم،زیر تختم و توی راه پله های قایم شده و نمیگذارد از سنگدلی آدم های اطرافم،بی رحمی راننده اتوبوس ها،بد اخلاقی آقای روزنامه فروش و استرس این امتحان های لعنتی سکته کنم و بیفتم بمیرم!

+ فقط یک نسیم خنک شرقی!خب؟

  • وجوج جیم

نظرات  (۸)

  • یاسمن مجیدی
  • ای جانم.
    اینطور که تو گفتی ما هم خنک شدیم
    پاسخ:
    اینا از راهکار های مقابله با گرما بدون صرف انرژی هست
    ممنون
  • مستر من
  • نمیدونم مشکل از منه یا راوی...
    ولی تا حالا با یه روزنامه فروش بد اخلاق برخورد نکردم...
    فک کنم این یه مورد خیلی کم باشه...
    پاسخ:
    من دیدم.کلا خانوادگی بی اعصابن!میخواین بریم نشونتون بدم یوخ روزنامه فروش بداخلاق ندیده پا به دنیای باقی نذارید؟البته بعد از ۱۸۰سال که فسیل شدید:)
  • وجیهه منتظری
  • 👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏
    پاسخ:
    :)
  • میم عین سین
  • مهم است ولی ارزش حرص خوردن نداره
    پاسخ:
    تو رو خدا منو به بی خیالی تشویق نکنید.همین الان هم به خاطر بی مسولیتی و بی خیالی زیاد مورد شماتت قرار گرفتم!
    هیچی‌بدتر از گرمای هوا نیست :/


    پاسخ:
    سرویس نبودن کولر از اون بدتره.همین طور هم طوفان های شن پی در پی
    آی گفتی ..
    پختیم ....
    من که از گرما متنفرم ...

    پاسخ:
    من مخم توی گرما کار نمیکنه   
    دیگه نمیکشم
  • بهار پاتریکیان D:
  • اینجا هوا یه جوری گرمه که آدم حس میکنم تبلور رخ میده بلور شدش میرسه خونه :/ :)
    پاسخ:
    من تاکسی درمی شدم:/
  • میم عین سین
  • الکی استرس واسه امتحانات نداشته باش آخرش ادم میفته زمین که به اسمون نمیرسه 😊😅
    پاسخ:
    :///
    بله اصنم مهم نیست.مگه نه؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی