ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

بیست تومن استقلال مالی

این چند روز خدا هی حال می دهد و هی حال می گیردم!

اصلا یک حس خوبی داشتم امروز.برای اولین بار پول در آوردن را تجربه کردم.آن هم نه از خبرنگاری؛نه.از نقاشی.

خلاصه که زنگ زد وگفت توی فلان کانون مربی برای چند ساعت می خواهند.میروی؟

گفتم بله و در آن ظهر تابستانی که حتی گرمای هوا هم خوشایند به نظر می رسید ده تومنی ها را توی مشتم گرفتم و پریدم توی اتوبوس.اصلا مهم نیست که آن پول خیلی کم به نظر می آید.ارزش برای چند لحظه مفت خور به نظر نرسیدن را داشت!

وقتی از دوچرخه برای مصاحبه زنگ زده بودند گفتم دوست داشتم در دهه هفتاد یا هشتاد نوجوانی میکردم چون فکر می کردم آن روز ها حال و هوای دیگری داشت.اما حالا به نظرم همین که یک بچه دهه نودی چاقالو که عشق تبلت است و به زور می آید کلاس نقاشی نیستم خودش جای شکر دارد.

 

 

 

بیست و یک مرداد؛بیست ویک نوجوان:)

 

_ خودمانیم.چقدر دلم برای روزهایی که مامان با یک بسته مداد رنگی جدید که عکس یک دختر بچه رویشان بود می نشست پشت در کلاس نقاشی ام تنگ شده!

  • وجوج جیم

نظرات  (۲)

  • دختر خوب
  • حالا نه دیگه انقد مینیمال....
    مثلن من میدونم باید از رنگای تیره شروع کرد...
    باید رنگ رو با روغن مخلوط کرد...
    باید برا شستنش از نفت شروع کرد!
    دیگه چه باید کرد؟!
    پاسخ:
    نه اتفاقا از روشن به تیره ست 
    رنگ رو هم بدون روغن رو بوم میذاریم که کیفتش خراب نشه 
    با مایع ظرف شویی هم بهتره بشوریم 
    حالا فعلا همینا رو داشته باش!یه عمر در اشتباه بودی دختر
  • دختر خوب
  • odv kfdkd ngl sdf clkd o,hs....
    مامی قیمه ریزه پخته...:(

    دورت بگردم میتونی یه پست مینیمال راجع به رنگ و روغن بذاری...!
    یعنی چجوری رو بوم رنگ میذاری نیازه چیزی رو با چیزی مخلوط کرد....!
    روغن و رنگ مثلن!

    پاسخ:
    خیر نبینی دلم سیب زمنی خواس(ترجمه اون الفاظ رکیک!)
    حق سیب زمینی توی قیمه ریزه و آبگوشت پایمال میشه!
    هممم.من روغن استفاده نمی کنم:( متاسفم!
    خیلی مینمیال میشه:رنگ را روی بوم مالیدم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی