ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

شما چه خبر؟

بگذارید یک خبری را بهتان بدهم.فیسبوک دایی گرامی را یافته ام.مرد بیچاره درخواست دوستی ام را پذیرفته و حالا من عین اسبی وحشی در صفجه اش می تازانم و همه‌ی عکس ها و نظرات و غیره را لگد مال میکنم.این است آداب خواهرزاده بودن!

فردا هم روز آزمون نکبتی ست(راستی نرگس...چطو تو که انقد از آزمون بدت میاد میری آزمون میدی هی؟)و خب الان دل درد وحشتناکی دارم.شبیه پیرزن ها راه میروم.دو لیوان چای نبات و جوشانده و قرص نمیدانم چیچیوفن پایین داده ام...اند لتس گو تو فیسبوک کیدز!

+این چند روز به صورت رگباری تولد بزرگان اهل زبان و ادب فارسی بود.آخ که آدم انگشت به دهان می ماند از حجم ادب دوستی اهالی اینستاگرام.یادم است سال های ابتدایی دبستان و قبل از آن هرروز صبح،همکلاسی هایم می ریختند سر مربی یا معلم بیچاره که بیا برایت شعری که تازه یادگرفته ایم را بخوانیم.حکایت همین دوستان است انگار.منتهی نمی شود دستی بر سرشان کشید یا لپشان را بوسید و گفت:بخورمت جوجو! 

  • وجوج جیم

نظرات  (۳)

  • جوجه تیغی
  • وجووووووج!!! وای وجوج! 
    خبر داری بابام سه روز اومد اصفهان و منو نیاورد و من غرغرو ترین سه روز تمام زندگیم رو داشتم؟؟؟؟ اصن هنوزم که بهش فکر میکنم اشکم سرازیر میشه:////
    پاسخ:
    خب این ناکامی ها لازمه
    به قول معروف قوی ترت میکنه:)))
  • کلوچ:)
  • همین الان خدا رو شکر کردم که دایی تو نیستم:دی
    یه کامنتی عم می خواستم بذارم که الان حالش نیست... آخ خدا... چقد من خسته ام در حالی که کلی درس و مشق دارم و دلم می خواد همه غرام رو توی کامنت باکس تو خالی کنم بعدش برم سر کارام. ولی مثکه قبلا یه بار دیگه عم این کارو کردم:دی
    غرررر غرررر غرررررررررغر غر غر غ غغعjtgh%^&#$% 44#$^4:
    پاسخ:
    تهشم باید می نوشتی :کلوچه ای که زیاد در فر مانده و سوخته
  • یاسمن مجیدی
  • یعنی دایی سرکاره؟
    پاسخ:
    همه سر کاریم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی