ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

چی دارند به خوردمان می دهند؟

با خوردن شکلات هایی که از مملکت اجنبیها سوغات آمده اند به این نتیجه رسیدم که من تا الان داشتم پشگل تلخ۷۰%میخوردم!
  • وجوج جیم

نظرات  (۹)

  • یاسمن مجیدی
  • بستگی داره شکلات کجا رو خورده باشی...
    من مال (...بووووق...) رو خوردم اصلا خوشمزه نبود.
    اما مال سوئیس یا آلمان واااااااااقعا معرکه ست.
    ضمن اینکه کلا شکلات اگر با کره کاکائو درست بشه طعمش دلپذیرتره.اونایی که خوشمون نمیاد و تو دهن آب نمیشن جانشین کره کاکائو دارن

    الان فهمیدی چقدر اطلاعات دارم و آدم مطلعی هستم؟نفهمیدی بازم توضیح بدم :)))
    پاسخ:
    نه نفهمیدم.باید ثابت کنی که شکلاتای سوئیس و آلمان خوشمزن!
    نخورده ندیده که من باورم نمیشه:))))
    اما می تونیم از دیدگاه مثبت بهش بنگریم .😐
    پاسخ:
    مثلا چه دیدگاهی؟
  • میم عین سین
  • :|
    پاسخ:
    :/
    از خیلی قبل تر درک کرده بودم...
    فقط درکمو مثل شما جمله بندی نکردم :))
    پاسخ:
    خوشحالم:))))
    اِ...
    همین چند روز پیش داشتم شکلات خارجکی میخوردم بعد هی این جمله میومد توذهنم بعد هی فکر میکردم ای بابا...کجا خوندمش اینو!!
    جوینده یابنده است مثلا...
    پاسخ:
    بعله ما همچین آدم های خیری هستیم که گمنام و بی نام ونشان حقیقت رو برای شما بازگو میکنیم:)
    الان پست رو درک کردید؟
  • مستر من
  • خیلی جیرها به خورد خودمان می دهیم که خیلی مونده بفهمیم چی به خورد خودمان دادند و دادیم ...
    پاسخ:
    مثلا همین کله پاچه خودمون...میدونید چیه؟یه خیانت در حق برنامه غذایی جهانه
    دایی تون برگشت نمودن که شوکولاته اجنبی تناول میکنید؟!
    پاسخ:
    خیر مادر بزرگمون هم مشرف شدن به ممالک اجنبی!
    :))



    پاسخ:
    خنده تلخ تو نیز از گریه غم انگیز تر است؟
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • !
    پاسخ:
    تعجب داره؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی