ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

سوسک بالدار

امشب دوباره یک مرگی ام شده که خوابم نمی برد؛حتما خب.

داشتم درباره دلتنگ شدنم حرف میزدم.فکر میکردم فقط دلم برای او تنگ شده؛بیشتر که فکر کردم دیدم دلم برای خیلی چیز های دیگر هم تنگ شده.مثلا آن لواشک ده تومنی ها که از مغازه آقاجون می آوردیم،بستنی کیم هایی که جلدشان سبز و گاهی قرمز بود و من نمیدانستم که یک روزی اینقدر برایم خواستنی می شوند،برای بستنی زمستانی که یکبار از بوفه مدرسه مامان اینها خریده بودم،آن تاب گل گلی سبزی که توی حیاط آویزان بود،حتی برای صبح ها ساعت هفت که می نشستیم و با بابا صف زن های چادری را نگاه می کردیم و خوشحال بودیم که بقال محل برایمان شیر اضافه نگه می دارد،برای روز هایی که با یک پفک راضی می شدم مدل خاله شوم و موهایم را مثل همیشه کپ کوتاه می کرد....دلم؛آخ از این دلم!دلی که می خواهد همه دنیا را اش بگیرند و او برگردد به پیکان سفید بخچالی و صدای آریان را گوش دهد.کم کم او میان دل تنگی هایم گم شد.انگار درد های عمیق تر،درد های سطحی را تسلی می دهند.

 


صداهایی هستند که به خاطرات جان می دهند

+همیشه یک کتاب فیزیک قطور در دسترس خودتان داشته باشید.حتی اگر تا آخر عمرتان به مبانی فیزیک کوانتوم نیازی نداشته باشید،قطعا در وقتی هایی که سوسک بالدار می آید توی اتاق و دمپایی ندارید به کار می آید(از سری پیرهن های پاره وجوج)

 

+همه گروه های موسیقی مورد علاقه ام هم ترکیده اند خداراشکر!

 

  • وجوج جیم

نظرات  (۹)

وجوج تو خیلی شجاعی که توان. فکر کردن به کشتن سوسک بالدار داری !
من فقط تپش قلب می گیرم روبه موت میرم 
پاسخ:
خب تو درجه اول من تا سر حد تشنج میرم.اما نمیشه که وا بدیم.باید جلوی سوسکا ایستادگی کرد!!!
یهو میبینی سوسکه میره زیر تخت و گم میشه و حالا خر بیار باقالی بار کن:///
نه منطقی میگی..عرضه ی سوسک کشتن ندارن اینا..!
ببین برو ایرج گوش کن..خیلی خفنه
پاسخ:
مرسی.دیگه چیزی گوش نمی دم!
من درگیر زندگی شدم.
هورااا...
خودت نترکی عیزم..گروه موسیقی زیاده!
کتاب فیزیکم اقتصادی نیست..برو این پلاسکو ارزونا..پشه کش دارن سه تا دو تومن..از همونا بگیر بزار گوشه گوشه ی منزل..!
پاسخ:
زیاده بله.اما کار به جایی رسیده که صدای گاو پخش میکنن بعد ما فرقش رو با ترومپ نمی فهمیم!
پشه کش کارش معلومه.پشه میکشه.از پس سوسکای بالدار گنده بر نمیاد.لاقل پیف پاف پیشنهاد میدادی گوزن فهیم:)
  • یاسمن مجیدی
  • راستی فائزه فرزانه هم بلاگفا داره
    پاسخ:
    بله تازه کشفش کردم.حیف که خیلی پیگیر نیست این دختر!
  • یاسمن مجیدی
  • وجیهه
    یاسمن رضائیانمونم هستا
    ولی فعال نیست
    پاسخ:
    :((((((((
    انقدر میشینیم بهم نگاه میکنیم که به پوچی برسیم.فقط ما دوتا!
  • یاسمن مجیدی
  • وجوج شناسی ت رو خیلی دووووست داشتم
    پاسخ:
    مرسیییییییی.خیلی لطف داری:))))))
  • یاسمن مجیدی
  • خیلی حس خوبی داد
    قشنگ رفتم به دوران نوجوانیم
    پاسخ:
    من رفتم به دوران کودکی،خرسالی،جنینی و غیره!
  • یاسمن مجیدی
  • واااااااااااااااااای وجیهه
    وای ازت ممنونم به خاطر این آهنگ
    وای چه حس خوبی داااااااااااره
    گروه آریان
    پاسخ:
    خود آهنگه البته نه کیفیت خوبی داره و نه از لحاظ فنی چیزی زیادتر از آهنگای امروزی
    داره خاطره های روزای خوب رو یادآوری میکنه و همینه که لذت بخشه:)
    از پیام صالحی تشکر کنید
  • میرزا مهدی
  • با کتاب فیزیکتون مخالفم...این روزنامه های آبگوشتی بهترن هم ارزش ندارن و هم شتابشون بیشتره.
    بابت موزیک سپااس. خیلی چسبید
    پاسخ:
    نه نه نه!ما روزنامه ها رو میدیم به این گیشه های بازیافت به جاش خط کش فلزی و پودرلباسشویی و...می گیریم.کتاب فیزیک جنبه زیبایی اتاق و خفن نشون دادن آدم رو هم داره حتی!
    من یه پوشه پر از اینا دارم.اگه استقبال کنید هرروز جلسه نقد و بررسیشون رو راه میندازم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی