ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

وفادار

شمایی که سیصد تا ایمیل و اکانت و پیج توی نقاط مختلف داری.شما که هر ده تا خطت خاموشه و هرهفته یک دیگه هم میخری...شما که میزنی وبلاگت که حاصل یه عمر نوشتن با اینترنت دایل آپه رو میترکونی...شما دیگه از وفاداری با من حرف نزن!من به این کلمه آسم دارم.

  • وجوج جیم

نظرات  (۶)

  • hamid vasheghani
  • پست خوبی بود اما ترکیب من به این کلمه آسم دارم  ترکیب اضافی درستی نیست...
    پاسخ:
    ترکیب اضافی؟همون که مضاف مضاف الیه داره؟!
    نداشتیم از این چیزا تو این جمله!داشتیم؟
    [دچار یاس دستور زبانی می شود]
  • شایان
  • برو حاجی...
    پاسخ:
    :)))))
    مگه چیه؟
  • شایان
  • شکر خدا با من که نیستی..!
    پاسخ:
    قضاوت رو به خودتون میسپارم!
  • یاسمن مجیدی
  • هوووم
    پاسخ:
    دیگه دیگه:)))
  • مسـ ـتور
  • وای خیلی خوب بود
    خیلـــــــی
    (:
    پاسخ:
    [اشک شوق]
    :)))))))

    چند مصاحبۀ عرفانی

    *عارفی را پرسیدم : کجائی ؟گفت : در جائی که ھیچکس نیست حتّی خودم .

    *دیوانه ایی را پرسیدم :چرا تورا به دارالمجانین آوردند ؟ گفت :زیرا اینجا مجانی است و من در بیرون از
    اینجا جائی نداشتم چون پولی نداشتم .

    *از مریدی پرسیدم : چرا از پیرت اطاعت نمی کنی ؟ گفت : لزومی ندارد زیرا او از من اطاعت می کند و
    اطاعتش را به پای من می نویسد .


    *از بچۀ ننه ای پولدار پرسیدم : چرا از مادرت نفرت داری ؟گفت : زیرا او ھرگز اجازه نداد تا بزرگ شوم .

    *از یک زن فمینیست (مرد وار) پرسیدم : چرا اینقدر از مردان متنفری ؟ گفت : زیرا ھرگز نتوانستم مرد
    شوم.
    ----------------------------------------------------------------
    چند حکایت عرفانی:

    « از شماست که بر شماست » قرآن کریم

    *ھیچکس دروغ نمی گوید الاّ به خودش.

    *ھیچکس فریب نمی دھد الاّ خودش را .

    *ھیچکس ظلم نمی کند الاّ به خودش.

    *ھیچکس خد مت نمی کند الاّ به خودش.

    *ھیچکس خیانت نمی کند الاّ به خودش.

    *ھیچکس ھدایت نمی کند الاّ خودش را .

    *ھیچکس گمراه نمی کند الاّ خودش را .

    *ھیچکس دوست نمی دارد الاّ خودش را .

    *ھیچکس دشمن نمی دارد الاّ خودش را .

    *ھیچکس نیست الاّ خودش .

    تذکر :ھمۀ سخنان فوق مفاھیمی قرآنی ھستند .

    ------------------------------------------------------------------------
    مصاحبه ای با یک ثروتمند:

    س:آیا علم بھتر است یا ثروت؟
    ج:البته که ثروت بھتر است زیرا بواسطه آن می توان علم و علما را ھم خرید .

    س:آیا دین بھتر است یا ثروت ؟
    ج:البته که ثروت بھتر است زیرا بواسطه خیرات و مبرات می توان خدا را ھم خرید .

    س:آیا عشق بھتر است یا ثروت ؟
    ج:البته که ثروت بھتر است زیرا بواسطه آن می توان ھر محبوبی را خرید.

    س:آیا خودت بھتری یا ثروت ؟
    ج:البته که ثروت بھتر است زیرا بدون آن خودی ندارم .

    --------------------------------------------------
    چند مصاحبه خصوصی

    *از دانشجویی پرسیدم : چرا با اینھمه ھزینه گزاف دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شده ایی ؟
    گفت :واقعاً به آزادیش می ارزد : آزادی از دانش،اسلام و مخصوصاً خانواده .

    ****
    از دروغگویی پرسیدم : چرا اینقدردروغ می گویی ؟
    گفت : زیرا ھیچکس باورم نمی کند .
    ****
    از زنی پرسیدم : عشق بھتر است یا ثروت ؟
    گفت : عشق بھتر است با ثروت .
    ****
    از نو مسلمانی پرسیدم : چرا متدیّن شده ایی ؟
    گفت : زیرا بازار کفرم کساد شده بود .
    ****
    از مؤمنی پرسیدم : چرا اینقدر نماز می خوانی ؟
    گفت : کار از محکم کاری عیب نمی کند.

    از جھودی پرسیدم : بانکداری اسلامی چیست ؟
    گفت: جھودی که می خواھند بزور مسلمانش کنند .

    از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد سوم ص 13-11

    پاسخ:
    من اصن اختلاساتی شدم اینا رو خوندم:)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی