ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

برای اینکه تک‌خوری نکنم

سلام.خوبین؟

کسی نمیاد با هم یک برنامه‌ی فشرده‌ی شنیدن پادکست بذاریم و بعد انقدر درباره‌شون حرف بزنیم که زرد و قهوه‌ای این تفریح جدید در بیاد و من دوباره به پوچی مطلق برسم؟:/

+دوست دارم طناب ماهو بگیرم بالا برم/واسه این شبای مهتابی رو خیلی دوست دارم(خییعلی)

  • وجوج جیم

نظرات  (۳)

چی گوش میدی؟
پاسخ:
آخربن چیزی که گوش دادم اپیزود "ساحره سوزی" چنل بی بود
من هستم
پاسخ:
:)
واو
  • زهرا طلائی
  • من این برنامه رو تنهایی پیش می برم. اما خوشحال میشم با یه دوست همراه باشه
    هیچوقت هم به اون حال نمیرسه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی