ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

سوزناک اما واقعی

اگر در طی چند سال اخیر به‌جای تاسیس وبلاگ ته‌دیگ‌سیب زمینی و ساعت ها اراجیف بافی،یک گونی سیب‌زمینی گرفته بودم و به صورت چیپس خلالی میفروختم،الان دربه‌در کتاب تست و کنکورازمایشی نبودم و به عنوان نخبه‌ی اقتصادی منو میشناختید.

+آیا کسی میان شما نیست که مرا یاری کند؟

  • وجوج جیم

نظرات  (۶)

  • کلوچ:)
  • هی من یاریت میکنم:دی
    یه زمین بی صاحاب باید پیدا کنیم و من سیب زمینی هاشو میکارم و شهریور که شد با هم میریم میکنیمش و می بریم سرخشون می کنیم. یه برند سیب زمینی هم میزنیم و میریم مثلا نمایشگاه کتاب یه غرفه وا می کنیم به اسم سیب زمینی های وجوج و کلوچ! که تازه، سیب زمینیاش از اینا نباشه که سفته. از اون سیب زمینی هایی میزنیم که تپلن و توشون نرمه و نمیدونم چه شکلی اون مدلی درست می کنن... میتونیم حتی یه گاری بگیریم و سیب زمینی سرخ کرده ی سیار بدیم دست مردم. امیدوارم این ایده اقتصادیمو تا عملیش نکردیم کسی ندزده.
    پاسخ:
    واقعا ایدۀ نابیه کلوچ!من حتی به  این فکر کردم که یه شعبه هم کنار ورودی دانشکده فنی بزنیم.اینطوری توی روزهای غیر نمایشگاه هم میتونیم کلی سیب زمینی بفروشیم به قشر نخبه.بعدا دعوتمون میکنن توی همایش های تداکس و ازمون میخوان براشون تعریف کنیم چطور کمپانی سیب خلالی رو راه انداختیم.
  • کژ تاب
  • خب می‌گی کمک می‌خوای بعد دو کلمه می‌گی همه‌ش چرا خب!
    یه ذره بیشتر توضیح بده ببینم کمکی از دستم برمیاد یا نه...
  • کژ تاب
  • کمک در چه زمینه‌ای؟
    پاسخ:
    درباره کتاب تست ملول شدم
  • شاهزاده شب
  • والا! :))))
  • پیمان ‌‌
  • با همین اراجیف هم می‌تونی کلی پول در بیاری. جز خوب‌های اراجیف‌بافی هستی به نظرم.
    پاسخ:
    واقعا امیدبخش بود
  • شایان
  • کمک مالی؟
    پاسخ:
    خیر.معنوی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی