ته دیگ سیب زمینی

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

بجای مهر سرمو بذار رو شونه‌ت!

بله.فکر میکنند رسالت ما گمراه کردن پسران سر _همیشه_ به مهر آنهاست.درست هم فکر میکنند.خود من توی تمام مهمانی ها زیرلباس شبم کیسه‌ای دارم،سر زن ها که به ماسک لیمو گرم شد و آن طرف کارشناسان جم‌تی‌وی مسائل خاوردور را خوب تشریح کردند، عشوه‌ای می‌آیم و قلب شوهران و دوست‌پسران چشم قشنگشان را از سینه بیرون میکشم و تو کیسه میکنم و از در پشتی فرار میکنم.توی گوشی‌م به پسر‌ها مسیج میدهم برویم پارک‌لاله دو تا آب انار بخوریم؟پسران پاک و معصوم را گمراه میکنم‌ و بعد به بهانه‌ی خواستن حق طلاق و اینها ولشان میکنم.
توی یک جایی که دورهمی آدم‌های‌ کتاب‌خوانده و درس‌خوانده بود گفتم که من از مصاحبه شغلی میترسم.جدیدا به نمره عینک و گودی کمر و صافی کف پا گیر میدهند( فقط چون قرار است استخدامت کنند و  چندرغاز بیندازند جلوت،حق دارند بازخواستت کنند)،یکی‌شان که از همه‌مان بزرگتر بود و  با پسرش درباره حدود دوستی‌ش با دخترها هیچ مشکلی نداشت_و من این را ربط داده بودم به افق‌های پت و پهن‌ فکری‌ش_ درآمد گفت:عزیزم تو که خوش‌چهره‌ای حتما قبولت میکنن نترس.استدلال چندان غریبی نبود.همانجا تا تهش را خواندم؛که چون خدالطف کرده یک مقداری از ژن یوزارسیف بهم عطا کرده حالا باید تمام موفقیت‌هام محدود به چشم‌ و دهان و دماغم باشد و هر ناکامی‌ هم لابد بخاطر استفاده نادرست از فرمژه بوده.دارم فکر میکنم آن وقتی که مُردم و جنازه‌ی بوگندوم را ول دادند توی یک چاله و روش خاک ریختند اگر یک آپشنی داشته‌باشد قبرم_مثلا کنار قبر بهاره رهنما باشد_فامیل‌ها و دوست‌ها دیالوگی برقرار میکنندبا این مضمون:قربون خدا برم... آنارشیدای ما به‌از شما نباشه همش داره ژله تزریقی درست میکنه واسه شب یلدا.اونوقت این باید جاش اینجا باشه؟پیشونی پیشونی منو کجا...
+قبول نیست!اگر همینقدر که به چشم خانم‌های مالباخته(مال=شوهر/نامزد/پسر/داداشی/دوست معمولی) دلبر به نظر می‌رسم،به چشم کراش هام هم می‌بودم الان به فکر دزدیدن معشوقکان دل‌انگیز دیگران نمی‌افتادم.

  • وجوج جیم

نظرات  (۷)

  • عکاس باشی
  • امید بیخود

  • یاسمن مجیدی
  • من ترجیح میدم کسی توی زندگیم نباشه که حالا از ترس دزدیدن دلش کل زندگیمو بترسم 😆

    پاسخ:
    کاش بقیه هم مثل شما فکر میکردن
  • عکاس باشی
  • فعلا توی این خراب شده، همین آش و همین کاسه

     

    پاسخ:
    امید‌ که بهتر بشه
  • شیفته گونه
  • برو این آزمون رو بده: http://www.khodshenas.ir/ArcheTypes/Test

    کهن الگوی درون رو مشخص می کنه. من یه آفرودایت بودم که همه زن ها ازش بدشون میاد چون فکر می کنن میخواد قاپ عشقشونو بدزده:////

    پاسخ:
    ممنونم:) جالب بود برام 
  • حدیث بانو
  • اونوقت تکلیف کسی که استعدادش رو داشته ولی ژنِ یوزارسیف نداشته چی میشه؟

    به اون باید چی بگیم؟ 🤔

    پاسخ:
    بهش امید میدیم که یه روز خوب میاد که قبل از ظاهرش،شایستگی‌هاش دیده میشه.
  • زوربای بازرگانی
  • حالا استعداد شما (کل مونث‌ها)سرجاش و محترم ولی کسی نمی‌تونه منکر عوامل ظاهری شما(کل مونث‌ها) در کار بشه.

    پاسخ:
    وقتی عوامل ظاهری چیز‌های دیگه رو بی‌اهمیت میکنن اتفاق بدی میفته
  • حدیث بانو
  • چه خوشمون بیا یا نیاد حقیقتِ تلخِ این زمونه اس :)

    گویا این ژنِ یوزارسیف ناخودآگاه باعث خیلی از موفقیت ها میشه 😕

    پاسخ:
    بله...ولی نگید بذارید فکر کنم استعدادش رو هم داشتم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی